Zakelijke Dienstverleners
Ortes biedt dienstverleners een platform om klantdossiers efficiënt te beheren, compliance te waarborgen en realtime inzicht te bieden in alle klantstructuren vanuit één centrale, betrouwbare bron.

Totaaloverzicht voor klant en adviseur
Ortes combineert structuur en flexibiliteit met AI-gedreven inzichten. Zo blijft zelfs de meest complexe organisatie beheersbaar.
Dossier opbouw
Samenwerken
Complexiteit
Toekomst


Krachtig in functies, simpel in gebruik.
Onze features worden gevuld met onze krachtige infrastructuur, zonder dat je de controle verliest.

Entiteit & Persoon records
Beheer alle gegevens van personen en entiteiten centraal: van functies en adressen tot KYC registraties en compliance-informatie — eenvoudig doorzoekbaar en KvK gekoppeld.

Documenten management
Ortes organiseert al je documenten automatisch en koppelt ze direct aan de juiste entiteiten en tijdlijn. Altijd vindbaar en gestructureerd, zonder handmatig zoeken.

Tijdlijn & Audit
Bouw met Ortes je dossier op over tijd, volledig vanuit de documenten en geautomatiseerd. Beantwoord alle vragen over nu en het verleden en log wijzigingen.

Taken & Notificaties
Taken en notificaties, automatisch gegenereerd of handmatig uit je dossiers — altijd op tijd, nooit iets vergeten.

Bestuur & Governance
Houd grip op je gegevens met slimme toegangsrechten, audittrails en flexibele velden — zo blijft je informatie altijd betrouwbaar en compleet.
One-click to integration with any of your favorite apps and tools
Achieve seamless integration with your favorite apps and tools through a single click, enhancing the efficiency and functionality of our SaaS-based project management solution.
Vragen over het verleden? Geen probleem!
Het organogram is gekoppeld aaneen interatieve tijdlijn.
- Toekomstige generaties
- Adviseurs
- Vragen vanuit Wwft-plichtige partijen
Veiligheid, privacy en betrouwbaarheid
Vertrouwen staat bij Ortes centraal. Ons platform is vanaf de basis gebouwd op privacy en veiligheid.
GDPR Compliant
End-To-End Encrypted
EU Hosted
ISO 27001
Certified Hosting
Privacy By Design
LegalTech
Veelgestelde vragen door Dienstverleners
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op
Voor accountants, fiscalisten, juristen, notarissen en family offices die meerdere klantstructuren beheren.
Met behulp van AI zorgt Ortes bij onboarding direct voor een compleet en overzichtelijk klantdossier. Zo hebt u vanaf de start alle relevante documenten en structuren op één plek beschikbaar.
In progress. Deze functie is momenteel beschikbaar in beta. Ortes analyseert documenten en structuren om kansen te signaleren voor herstructurering, fiscale optimalisatie en compliance. We werken hierin graag samen met dienstverleners om de mogelijkheden verder te verfijnen.
Zeker. Het platform signaleert ontbrekende documenten, deadlines en risico’s, zodat u proactief kunt adviseren.
Ja. Ortes sluit naadloos aan op uw huidige manier van werken. Bovendien bieden wij ondersteuning bij de implementatie, zodat u het platform stap voor stap kunt integreren zonder uw bestaande processen te verstoren.