Bedrijven
Ortes biedt bedrijven een oplossing om eigenaarschap te beheren, naleving van regelgeving te waarborgen en realtime toezicht te houden vanuit één enkele betrouwbare bron.

Overzicht en controle voor elke structuur
Ortes combineert structuur en flexibiliteit met AI-gedreven inzichten. Zo blijft zelfs de meest complexe organisatie beheersbaar.
Zekerheid
Samenwerking
Complexiteit
Toekomst


Krachtig in functies, simpel in gebruik.
Onze features worden automatisch gevuld met onze krachtige infrastructuur, zonder dat je de controle verliest.

Entiteit & Persoon records
Beheer alle gegevens van personen en entiteiten centraal: van functies en adressen tot KYC registraties en compliance-informatie — eenvoudig doorzoekbaar en KvK gekoppeld.

Documenten management
Ortes organiseert al je documenten automatisch en koppelt ze direct aan de juiste entiteiten en tijdlijn. Altijd vindbaar en gestructureerd, zonder handmatig zoeken.

Tijdlijn & Audit
Bouw met Ortes je dossier op over tijd, volledig vanuit de documenten en geautomatiseerd. Beantwoord alle vragen over nu en het verleden en log wijzigingen.

Taken & Notificaties
Taken en notificaties, automatisch gegenereerd of handmatig uit je dossiers — altijd op tijd, nooit iets vergeten.

Bestuur & Governance
Houd grip op je gegevens met slimme toegangsrechten, audittrails en flexibele velden — zo blijft je informatie altijd betrouwbaar en compleet.
Vragen over het verleden? Geen probleem!
Het organogram is gekoppeld aaneen interatieve tijdlijn.
- Toekomstige generaties
- Adviseurs
- Vragen vanuit Wwft-plichtige partijen
Veiligheid, privacy en betrouwbaarheid
Vertrouwen staat bij Ortes centraal. Ons platform is vanaf de basis gebouwd op privacy en veiligheid.
GDPR Compliant
End-To-End Encrypted
EU Hosted
ISO 27001
Certified Hosting
Privacy By Design
LegalTech
One-click to integration with any of your favorite apps and tools
Achieve seamless integration with your favorite apps and tools through a single click, enhancing the efficiency and functionality of our SaaS-based project management solution.
Veelgestelde vragen door Bedrijven
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op
Ortes is een platform dat bedrijfsdocumenten en dossiers organiseert op basis van de structuur van uw organisatie. Het helpt uw team efficiënt samen te werken, toegang tot informatie te beheren en compliance te waarborgen.
Ortes is ideaal voor bedrijven met meerdere entiteiten, divisies of complexe organisatiestructuren. Ook bedrijven die regelmatig samenwerken met externe adviseurs zoals accountants, juristen of consultants profiteren van Ortes.
Ortes biedt overzicht en structuur, waardoor u eenvoudig audits kunt uitvoeren en documenten op de juiste plek en in de juiste vorm beschikbaar heeft. Het platform signaleert ontbrekende informatie of deadlines, zodat u proactief kunt handelen.
Ja, u kunt externe adviseurs toegang geven tot specifieke dossiers of documenten zonder dat ze toegang hebben tot de rest van uw bedrijfsinformatie. Zo blijft samenwerking veilig en gecontroleerd.
Ja, Ortes begeleidt u bij het inrichten van het platform volgens uw organogram, zodat uw informatie vanaf het begin overzichtelijk en toegankelijk is.